Åpningsturnering 2016

Helgen har vært fantastisk og vi kunne ikke drømt om en bedre dag å starte turneringsåret og arrangert fest for medlemmene på klubbhuset.
Solen skinte hele dagen og banen er helt fantastisk selv om vi ennå bare er i starten av mai.

Det var 124 påmeldte turneringen hvor 4 stk desverre ikke møtte opp. Dette løste vi og 120 spillere slo ut kl 12:00. Vi brukte i snitt ca 4 timer og 20 minutter på runden. Helt fantastisk.

Rolf og Frida kjørte rundt på banen og serverte de fornøyde golferne med drikke og mat.

Rundt på banen kunne vi høre latter, høye skrik og masse godt humør. Vi merket fort at alle koste seg ute på banen med god stemning og fin golf.

Det ble mye lav score og vinnerne vant på 41,7 slag netto.
Gratulerer til Mari Alexandersen, Therese Alexandersen, Tim Kristian Lauritzen og Christoffer Trondsen med strålende spill.

2 plass gikk til Tor Kristian Gulbrandsen, Stian Berg Langgård, Anders Sten Olsen og David Svensen på 43,2 slag netto.

3 plass gikk til Vidar Pettersen, Svein Arnesen, Ketil Olafsen og Anders Myrvold på 44 slag netto.

Det ble delt ut Christer Berens 4pk med rødvins glass til vinnerne og Christer Berens vann glass til 2 og 3 plass.

Øvrige topp 10 ble permiert med gavekort i proshop’n.

Resultater kan sjekkes her.

Etter turneringa arrangerte klubben og golfbanen fest på klubbhuset med over 80 stk påmeldte.
Den gode steminga fra dagen ble tatt med opp på terassen og festen fortsatte utover natten.
Det ble serverte god mat og dessert fra golfbanen og alle koste seg på festen.

Vi håper alle hadde en strålende dag og det ble snakket om at de ønsket gjentagelse 1-2 ganger til dette året.

Tusen takk til alle som møtte opp og gjorde dette til en uforglemmelig dag.
Takk til alle dere som bidro til å arrangere turnering og fest.

Noen bilder fra turnering og fest. Flere bilder blir lagt på vår Facebook side her.

IMG_9911 IMG_9904 IMG_9916 IMG_9947 IMG_9963 IMG_9976 IMG_9984 IMG_0002 IMG_0003 IMG_0011 IMG_0017 IMG_0018