Klubbkolleksjonen er nå stengt. Vi vil fortløpende vurdere å åpne etter etterspørsel.
Ta kontakt med Proshop dersom du skulle ønsker å handle klubbtøy.

Onsøy Golfklubb og Onsøy Golfbane har i samarbeid med Cutter & Buck laget en klubbkolleksjon med Onsøy Golfklubb sin logo.

Du som medlem vil ha mulighet frem til  22. Juni å sende inn din bestilling.
Vi vil så bestille opp tøyet hos Cutter & Buck og det vil ta ca 3 uker før kolleksjonen er ferdig trykket og klar til levering.
Det er mulig å prøve størrelser og se tøyet i Proshop’n.
Selve bestillingen må gjøres via skjemaet som ligger lenger ned på siden eller direkte i Proshop’n.
Varene betales på forhånd i Proshop’n.

Klubbkolleksjon 2015:

Herrekolleksjon
herrekolleksjon_ny
Se utvalg av flere farger i bestillingsskjema.
Produktbeskrivelser lenger ned på siden.

Damekolleksjonkolleksjon
damekolleksjon_ny
Se utvalg av flere farger i bestillingsskjema.
Produktbeskrivelser lenger ned på siden.

Produktbeskrivelser:

Genser:
Men’s Everett v-neck – English shoulder 1×1 rib collar, hem and cuff. Modern V-neck in 100% Extra fine merino Wool. C&B pennant at back half moon. C&B tour logo on left sleeve. 12 gauge. Fully fashioned construction. Linked seams.

Pique:
Men’s CB DryTec Elliott Bay Polo – 58% cotton, 42% polyester piqué. Moisture wicking. Double-faced collar. Three-button placket with natural colored logo buttons. Back half moon. Forward shoulders. Open sleeves. Side vents. Tonal C&B pennant embroidery at left sleeve hem. Machine wash.

Jakke:
Enjoy water-repellancy and breathability with this mock neck, full-zip jacket. Fully lined for added comfort and protection, this coat shields you from the elements without missing any fashion cues. The zipper is placed inside the lining for embroidery access. Ladies benefit from the addition of princess seams and stretch storm cuffs inside the sleeves