Aktivitetssenteret vinteren 2016/2017

Hei Alle medlemmer.

For litt over 1 månede siden hadde vi innbrudd i vårt aktivitetssenter på drivingrangen hvor vi ble uten vår simulator, andre eiendeler og en del herverk ble gjort.
innbrudd

Vi har forsikring som dekker det meste av dette og våre seniorer har gjort en kjempe flott jobb med å rydde rommet og klargjøre for ny sesong inne.

Klubben ønsket å bygge opp senteret på nytt og til å bli en fin arena for våre medlemmer med både faste treninger og simulator spill.

Først ønsker vi å takke de som har stilt opp og gjort denne flotte jobben. Mange har stilt opp for klubben med å drifte drivingrangen og nå vårt aktivitetssenter.

For å få vårt aktivitetssenter og simulator utleie til å fungere så har vi måttet gjøre en liten jobb for at logistikken skal fungere. Først fikk vi installert alarm, så venter vi på å få installert en nøkkellås slik at vi slipper å reise ut for å åpne og steng for de som ønsker å spille. (Blir innstallert denne uken).
Booking av simulator vil bli tilgjengelig i golfbox på samme måte som vi bestiller starttider på banen vår.

Når alt er klart vil vi informere på vår nettside med mer info om hvordan dere booker tid og hvordan dere får kommet inn i rommet.
Vi vil også gi opplæring til alle som ønsker å være med slik at dere selv kan starte å spille.

simulatorPrisene for 2016 vil være som følger:
Kr. 50,- pr.time, hverdager frem til kl: 16:00
Kr. 100,- pr.time, hverdager etter kl 16:00 og i helger.

Dvs. at dersom 4 stk ønsker å bestille 4 timer vil dette totalt koste kr. 400,- etter kl 16:00 og i helgen.

På dagtid frem til kl ca 14:00 arrangeres det hver dag seniorspill og turneringsspill som alle er hjertelig velkommen til å delta på.
Kontakt seniorgruppa eller ta turen innom for påmelding til dette.
Kontaktinfo: Torbjørn Kristiansen mail: torbmag@online.no eller Terje Selnes mail: terselne@online.no

Dersom du allerede nå ønsker å prøve simulatoren kan dere ta kontakt med Ole-Kristian Arnesen. Mobil: 47450711 eller Mail: oka@onsoygk.no
Vi ordner det mauelt nå frem til alle info og åpning av dører er klare.

Håper dere alle ønsker å benytte Aktivitetssenteret i løpet av vinteren slik at vi kan holde denne delen av aktivitet i gang.

PS! I år finnes det også toalett som står plassert utenfor bygget.
UCO har hjulpet oss med en utedo som har både lås og varme.

Ha en fin vinter alle sammen.

God vinter fra
Onsøy GK’s styre