Åpningsturnering 3.mai.

Hele 20 lag bestående av 3 golfere på hvert lag, damer, herrer og ungdommer startet kl. 12.00 med shotgunstart. Hele turneringen var gjennomført på 4 timer.
Når resultatlisten var klar viste det seg at årets runde ga meget bra scorer. Vinnerlaget som besto av Ann Marit Flovik, Reidar Jensen og Roy Olin Jensen med siste mann som lagleder gikk på netto slag 57 altså 15 under banens par.
Ny rekord på Texas Scramble. Se bilde av tre fornøyde spillerne.

WP_000785

På andre plass kom laget “Tom” som besto av Leif Hjørulf Antonsen, Asbjørn Pedre Sætherbakken og Tom Møllerhagen med netto 63 slag. Tredje plass gikk til lag “Rør&Co” med Ole Jørgen Christiansen, Fred Lennart Andersen og Runar Sten Hermansen også på 63 slag, men med et høyere hcp.

Vi takker alle for deltagelsen og ønsker dere alle og mange fler tilbake 18.mai da GOLFHEFTET TROPHY går av stabelen. Parturnering meld dere på i Golfbox.

Se full resultatliste her

Flere bilder fra turneringen:

Lag " Jan Terje"
Lag ” Jan Terje”