Årsmøte, samarbeid med HHG og ny Pro

På årsmøte søndag 5 februar møtte 64 medlemmer opp for å gjennomføre årsmøte med medlemsmøte i etterkant.

Styreleder Ole-Kristian Arnesen og de øverige styremedlemmene på valg fikk fornyet tillitt.
Dermed blir styret det samme som styrte klubben i 2016 og vil kunne jobbe videre med sine planer for klubben.

I 2017 feirer klubben 30 år og kan feire året med flere spennende nyheter.

Den mest spennende nyheten er at Onsøy GK og Huseby & Hankø GK nå samarbeider og vil tilby sine medlemmer ett dobbelt medlemskap.
Klubbene er meget fornøyde med avtalen og håper at mange medlemmer i begge klubben setter pris på dette og velger dobbelt medlemskap. Begge klubbene takker baneeierne for at de har fått til en slik avtale.

Klikk her for å se priser for medlemskap og dobbelt medlemskap for 2017

I tillegg til samarbeid på medlemskap vil klubbene også samarbeide og dele proen Sander Solberg. Sander i samarbeid med Lars Petter Brovold vil skape masse aktiviteter i begge klubbene ved at juniorgrupper, herrer, damer og seniorer vil tilbys felles treninger.
Klubbene vil nå få større treningsgrupper og skape masse sosialt på tvers av klubbene.
I tillegg vil klubbene se på sine turneringsprogram og samkjøre dette ved at det blir turneringer på de forskjellige banene og ikke samtidig. På den måten vil vi få et variabelt turneringsprogram.

Onsøy Golfklubb vil ha mange spennende arrangement på agendaen i 2017.

Foreløpig program på Onsøy Golfbane:
17 april – Navesentour
22-23 april – Østlandstour
6-7 mai – NSG Seniorturnering
6-7 mai – Trener1 kurs og ungdomsdriven i regi Norges Golfforbund
13 mai – Åpningsturnering med fest
3-9 juli – Golfuka
9 sep – Jubileums turnering og fest
I tillegg skal det være “Slaget om Onsøy” i sep/okt.

Som en siste nyhet har også Onsøy GK blir valgt ut av Norges Golfforbund som en av 15 klubber i Norge til “Prosjekt ivaretakelse”. Klubben vil få ekstra oppfølging gjennom 2 år av NGF hvor fokus vil være rekruttering og ivaretakelse av nye og eskisterende medlemmer.
Målet er å forbedre trenings- og konkurransetilbudet til barn, unge, jenter, kvinner og de ikke-etablerte golferne. Dette vil komme alle medlemmene i begge klubber til gode.

Klubben og styret håper på masse engasjement i 2017 hvor medlemmene tegner dobbelt medlemskap og blir med på våre øvrige arrangement.
Følg med på vår nettsider og Facebook.
Lik og del og hjelp oss med å spre budskapet.

F.v: Jon Bossum, Finn-Egil Borge Hansen, Sander Solber, Lars Petter Brovold, Ole-Kristian Arnesen og Yvonne Valle.