Beste golfuka på mange år.

Onsøy Open med 46 spillere påmeldt ble gjennomført på en fantastisk bane og med meget bra scorer i alle klasser.

A klassen ble vunnet av Jan Terje Antonsen fra Onsøy Golfklubb med 66 slag netto.

B klassen ble vunnet av Morten Bye fra Onsøy Golfklubb med 69 slag netto.

C klassen ble vunnet av Siegfried Thallinger fra Onsøy Golfklubb på 40 poeng, stableford.

D klassen ble vunnet av Lisbeth Hauger fra Onsøy Golfklubb på 40 poeng, stableford.

Iløpet av uka har vi arrangert 4 turnering med veldig bra oppsluttning. 168 spiller har meldt seg på og det er en bra økning fra 2014. Turneringskomiteen takker alle for deltagelsen og gir samtidig Onsøy Golfbane og gutta skryt for en fantastisk bane.

Se alle resultater i Golfbox.

Siste ball ut på Onsøy Open: Iren Løkkeberg Lyngnes, Yvonne Mejstedt Valle, Berit Synnøve Nilsson og Karin Lohrmann.