Torsdagsgolf

Påmelding i Golfbox

fra 17:00 til 21:00

orsdagsgolf 2017
Etter et lite sidesprang forrige år til onsdag, er Torsdagsgolfen igjen tilbake til riktig dag.
Vi starter opp torsdag 4. mai klokken 17:00, og fortsetter hver torsdag frem til sesonavsluting. Dog som tidligere med  ferie / avbrekk torsdagene i juli.  Nye og gamle deltagere ønskes hermed velkommen til en uformell og hyggelig golfkveld i Østfolds vakreste skævv.

Det vanker preimer til de 3 beste resultatene hver torsdag.  I tillegg kåres det selvfølgelig en sesongvinner, hvor den med høyest poengsum gjennom året er vinner.  Totalresultatet regnes ut som summen av de fem beste torsdagsresultatene gjennom sesongen pluss antall poeng oppnådd i finalen.  Den med høyest samlet poengsum kåres ærbødig til Årets Torsdagsgolfer.  Nummer to og tre sammenlagt premieres sågar. Vi spiller stableford poeng og i en klasse.  Ved lik poengsum rangeres den med lavest HCP høyest.

Vinneren av Torsdagsgolfen sammenlagt vil også være kvalifisert til å delta i Onsøy Masters 2017.  I det tilfelle Onsøy Masters avholdes før finalen i Torsdagsgolfen, vil den som ligger øverst på Order of Merit listen etter siste avholdte Torsdagsgolf bli invitert.  Dato for sesonfinale annonseres utover høsten.

Herrer i alle aldre er hjertelig velkommen.  Medlemer i Onsøy GK, men også greenfeemedlemer og gjestespillere kan delta, men må da betale grenfee på vanlig måte i tillegg til startavgift.  Du behøver heller ikke ha ambisjoner om sammenlagtseieren for å delta, en enkeltseier på en torsdag er jaggu jevt det au.  I grunn kreves det generelt sett veldig lite av ambisjoner for å delta, man kommer i grunn langt med kun godt humør.  Raske sko er også en fordel, da skogens mørke ofte lurer.

Vi ser helst at dere melder dere på i Golfbox senest torsdag samme dag som vi spiller, men det går forholdsvis greit bare å møte opp nedenfor klubbhuset på torsdag ca. 30 min før start også.

Som tidligere vil det være en oppdatert Order of Merit liste i Golfbox, der deltagerne kan følge med på sammenlagtresultatet gjennom sesongen.
Startavgiften blir som tidligere kr 70,- pr dag.  Beløpet går gebyrfritt og i sin fulle helhet til innkjøp av fantastiske premier.

Hilsen – Claes Christiansen, mob 92-049925 (SMS funker best…)