Fullt medlemskapsturnering 10. August

sarpsborg_telecom_nyUnder vår turnering for Fullt medlemskap så har vi fått med oss Sarpsborg Telecom i samarbeid med Network Norway som en av sponsorene.
Disse har gjort det mulig slik at Henrik Bjørnstad tar turen til Onsøy. Vi er veldig takknemlige og gleder oss stort til de kommer.

De vil stå sammen med Henrik Bjørnstad under hele dagen og vil også sponse flere andre spennende premier til turneringen i samarbeid med andre leverandører til mobil og datautstyr.

Om Sarpsborg Telecom AS

Sarpsborg Telecom en en lokal faghandler som leverer utstyr og tjenester innen telecom til bedrifter i hele Østfold.
De har spesialisert seg på automatiske sentralbordløsninger fra Network Norway.
Deres kunder opplever store besparelser på sine telefonkostnader, kombinert med at de får en enklere telefonhverdag.
Sarpsborg Telecom har over 35 års erfaring fra telecombransjen og kan yte din bedrift en høy servicegrad.

I tillegg er de forhandler for Telenor, Tele2 og Ice.
Kontakt de på 09512 så avtaler de et uforpliktende møte med din bedrift.
www.sarpsborgtelecom.no
sarpsborg_telecom

Vil du være med på dette så må du være Fullt medlem i Onsøy GK og melde deg på vår turnering. Dette gjøres enten i Golfox eller i resepsjonen.

HUSK! Påmeldingsfrist innen 1. August

Foreløpig dagsprogram:

08:30 – 09:30: Innregistrering av spillere.
09:00 – 10:00: Demodag på range med Callway og Odyssey. 10% på utstyr.
09:00 – 10:00: Henrik Bjørnstad er på rangen.
10:00 – 10:45: Turneringsinfo og foredrag fra Henrik Bjørnstad på Driveren.
11:00 – 16:00: Shotgun turnering
16:00 – 18:00: Mat og Premieutdeling + kort info fra våre sponsorer.

Fullmedlemsturnering_2013