Golfuka 2021

Vi er nå inne i juli måned og mange starter sine sommerferier.
Juli er også en måned med mye aktiviteter på banen, med golfuka som arrangeres i uke 28 hvert år.
Vi håper å se mange av dere på våre turneringer i sommer. Både nye og gamle medlemmer er hjertelig velkommen.

PROGRAM UKE 28

TurneringSponsorLink
Par - Foruball - Best Ball by Thai Market
Dato: Søndag 11 juli

Vi spiller Four-ball eller Better ball som er to på lag som spiller hver sin ball, beste score på hullet blir notert. Artig spilleform som krever litt taktisk opplegg av hver spiller.
Shotgun kl: 10:00
Oppmøte og registrering senest kl 09:30
Thai_Market2Påmelding
Golfhäfte Trophy
Dato: Tirsdag 13 juli

Nordens største golfturnering.
Finn en partner og still opp i denne morsomme greensome-turneringen!
Fine premier og vinnerne får spille finale på Bro Hof ! Hotell, transport til banen og lunsj er inkludert!
GolfhaftePåmelding
2 Generasjoner by Scandinavian Explorer
Dato: Onsdag 14 juli

2 spiller på lag med 3/8 hcp av lagets spillehcp.

Regler for lag:
- Må være familie og 2 generasjoner
Spilleform: Greensome
Begge spillere slår ut og det velges en av utslagene og spilles annenhvert slag derfra.
Scandinavian_ExplorerPåmelding
Flaggturnering by Kystkroa på Skjæløy
Dato: Torsdag 15 juli

Hvor langt klarer dere å komme før slagene er brukt opp?

Når dere har brukt opp parets slag setter mann ned flagget. Her kan spillet forsette inn på ny runde med hull 1, 2, 3. osv
Her kan dere melde dere på som lag eller som en person og vi finner din spillepartner.
Som enkelt person kan vi ikke garantere plass dersom det ikke er ledige spillere til dette.
Kyst_Kroa_SkjæløyPåmelding
2 Køller og en putter by Olivias Hjemmelagde salater
Dato: Fredag 16 juli

To køller og en putter er en morsom turnering som har blitt spilt på Onsøy i Golfuka i mange år. Vi spiller over 9 -hull.
Hvilke 2 køller vil du ta med i tillegg til putteren er det store spørsmålet. Morsom turnering hvor du garantert vil bli overrasket over ditt eget spill.
Olivias_hjemmelagdePåmelding
Onsøy Open by Onsøy Golfbane
Dato: Lørdag 17 juli

En turnering hvor Onsøy Golfbane og Proshop står for turneringa.
Det spilles i 4 klasser med mange fine premier.