Hva skjer de neste dagene?

Det er mye aktiviteter i klubben og det skjer mye i de nærmeste dagene og ukene.
Følger med i turneringsoversikten så du ikke går glipp av en turnering eller andre aktiviteter.

Se turneringsoversikt her
Sjekk vår klubbkalender her

Hva skjer de neste dagene:

Faddergolf:
Bli med på en sosial runde onsdag 1 juni med fadder. Dette er for deg som har gått Veien til Golf kurs de 3 siste år, er nybegynner eller ikke har noen å spille med.

Meld deg på faddergolf her

Onsøy Damegolf:
Bli med damene og spill Texas Scramble onsdag 1 juni.
Dette er åpent for alle damer i klubben.

Meld deg på damegolf her

Seniorgolf:
Seniorene spiller Shamble-turnering torsdag 2 juni. Bli med på en artig turnering sammen med andre seniorer i vår klubb.

Meld deg på seniorgolf her

Herregolf:
Herrene spiller Flaggspill torsdag 2 juni. Bli med en sosial runde sammen med andre herrer i klubben.

Meld deg på herregolf her

Pinse Eclectic by Slevik Elektriske
Det nærmer seg Pinse og i god tradisjon arrangerer turneringskomiteen Pinse Eclectic.

Du spiller 18 hull søndag, på mandag spiller du alle 18 hull på nytt og kan bedre scoren på de hull du har dårlig score fra søndag.
Det spilles 3 klasser.

Meld deg på Pinse Eclectic her