Klubbkveld med suksess

Klubbkveld_28_nov_2013Det ble en sosial og hyggelig kveld med rundt 40-45 personer tilstede.
Klubben informerte om planene rundt Aktivitetsenteret (priser, medlemskap, åpningstider og turneringer).
Mer info om dette kommer på webisden.

Vår nye Head Pro Iain Powell ble også presentert og han kunne fortelle litt om seg selv og sin bakgrunn. Iain vil ha stor fokus på junioravdelingen og skal bidra til å sette Onsøy GK tilbake på kartet og bygge opp en sterk junioravdeling igjen.

Noe av planene ble presentert men det vil bli kalt inn til et juniormøte senere hvor alle interesserte vil få invitasjon. Da vil det bli presentert en kortsiktig og langsiktig plan og hvordan klubben skal drive junioravdelingen i Onsøy GK. Følg med for mer info på våre websider.

Det ble arrangert Quiz med golfregler, longest drive på simulator og en puttekonkurranse i laborint på putting green.

Vinner var:

Quiz:
premie: Golfballer og medlemskap på Aktivitetsenter.
Vinner: Yuval Lanuel

Longest drive:
premie: Golfbag fra Taylor Made og golfmus for pc.
Vinner: Lars Petter Grøtvedt

Putting:
premie: Bag fra Cutter & Buck og golfmus for pc.
Vinner: Runar Hansen

Onsøy GK gratulerer alle vinnerne.

Vi kommer tilbake med mer info rundt vår Juniorsatsing, vår nye Head Pro Iain Powell og Aktivitetsenteret.

Photo 28.11.13 18 35 23