Klubbmesterskapet 2015.

Ivrige golfere trosset regnet på  lørdag og gjennomført bra spill på en meget våt bane. På søndag viste værgudene seg fra en annen side og solen skinte hele dagen. Fantastisk vær på en meget flott bane, som vanlig. På søndag startet stabelford klassen først, deretter senior og sist klasse A. Lederballen besto av Lasse Ringom, Jan Terje Johansen og Carl Martin Martinsen. Full leaderboard finnes i Golfbox. Her bilder av hver klasse med de premierte. Lisbeth Hauger vant dameklassen i senior.

Fra venster, vinner Lasse Ringom og 2.pl Jan Terje Johansen. Thomas Grøtvedt ble nr. 3, han var ikke til stede når bilde ble tatt.
Fra venster, vinner og klubbmester 2015 Lasse Ringom og 2.pl Jan Terje Johansen. Thomas Grøtvedt ble nr. 3, han var ikke til stede når bilde ble tatt.
Seniorklassen ble vunnet av Magne Kristinasen i midten. Roy O. Jensen til venster ble nr. 2 og Jan Myhre nr. 3
Stabelfordklassen fra venster Jens Petter Krathe nr.4. Espen Solberg nr. 3. Vinner Runar Hansen og Morten Bye ble nr. 2

Resultater klasse A

Resultater klasse Senior