Knøttetrening

proteeGodt Nytt år alle sammen.
Som vi har informert om tidligere så har vi jobbet med å gjøre om resturangen på Driveren til et Aktivitetssenter. Vi har fått på plass en putting green på ca 85m2 og 2 stk Golf simulatorer. I tillegg har vi 1 stk driving range simulator.

I den forbindelse ønsker vi å starte opp trening og aktiviteter for knøttene/juniorene igjen. Første trening er satt til tirsdag 15. Januar kl 17:30.
Vi vil holde treninger på tirsdager. Vi har holdt av senteret mellom 17-19 (2timer) alt avhengig av hvor mange som har meldt seg på. Blir det mange vil det bli fra 17-18 og 18-19. De minste først og eldste sist. Inne ser vi for oss grupper på maks ca 12 personer.
Vi vil derfor ha påmelding for de som ønsker å være med! Send oss mail på hvem som kommer: junior@onsoygk.no
Til info: Alle som skal være med på treningen må tegne medlemsskap på Aktivitetssenteret. Dette koster kr.: 300,- Dette innkluderer trening på tirsdag. Gratis bruk av putting green og driving range simulator alle dager. Alle får også eget medlemskort! Golfsimulatorene koster 200,- pr time for medlemmer (dette er pr.time og ikke pr. person).

Vi vil også informere om Årsmøtet den 13. Januar kl 13:00 på Driveren. Dette er en fin anledning til å få info om klubben, planer videre og se hvordan det har blitt.
Dere er også hjertelig velkommen innom og send oss gjerne mail så kan vi være der samtidig som dere for instruksjon og visning av senteret.