Lars Petter Brovold kommer hjem igjen.

1 februar startet Lars Petter Brovold som salgs- og markedsleder i Onsøy Golfbane.
Lars Petter skal jobbe med 3 golfbaner, Onsøy Golfbane, Huseby & Hankø Golfbane og Hvaler Golfbane. Hans oppgaver vil være å ta vare på nye og gamle samarbeidspartnere, arrangere turneringer og arrangementer for baneselskapet og klubben.

For 32 år siden startet Lars Petter sin golfkarriere i Onsøy GK.
I 2004 kvalifiserte han seg til Europatouren for sesongen 2005 hvor han blant annet satte banerekord i kvalifiseringen på San Rogue Club med 61 slag. Han har spilt på Challengetouren og Nordic leageue. Hans høydepunkt var i 2005 når han kvalifiserte seg for British Open på St. Andrews i 2005. Der konkurrerte han med de beste spillerene og blant annet Tiger Woods.
Lars Petter har også vunnet NM i golf på hjemmebane på Onsøy Golfbane i 2007.

Lars Petter jobbet en kort periode på Onsøy før han gikk videre som markedssjef i Fredrikstad FK og nå sist i Sky Fitnes.

Vi ønsker Lars Petter velkommen hjem til Onsøy Golfbane og en spennende tid i møte.

Les også artikkel i Fredrikstad Blad her. (artikkelen er + sak)

Lars Petter Brovold skal igjen prioritere golfsporten. Foto: Geir A. Carlsson