Mai tilbud fra Kjærre Blomster!

Kjærre Blomster er en liten perle av et handelsgartneri i hjerte av Kjærre. Vi har et stort utvalg i planter, potter, gaveartikler, frø og jord m.m. Målet vårt er å gi deg det lille ekstra, og hver uke er vi på Økern og hos andre forhandlere, der vi håndplukker de beste varene til deg. Kjærre Blomster er drevet av Elin Solerød som er gartner og blomsterdekoratør.

Vi har dyktige dekoratører som levere alt innen blomsterbinding. Til dåp, konfirmasjon, selskap, bryllup eller begravelse.

Vi kjører også ut, så har du ikke mulighet til å komme kan du ringe og bestille, så leverer vi.

Du finner oss i Koretveien 15, og kan nå oss på tlf: 69333364 eller på mail: elin.solerod@gmail.com

Mai tilbud!
Tilbud til Golf Klubbens medlemmer. Handler du sommerblomster eller jord for mer enn 500,- hos Kjærre Blomster i mai får du en sekk av vår beste plantejord med på kjøpet. Handler du for over 1000,- får du 2 sekker av vår beste plantejord. Du viser medlemskortet i kassen når du handler.

* Tilbudet gjelder i mai 2017, og ved kjøp av sommerblomster eller jord.

LIK Kjærre Blomster på Facebook.

Sjekk ut flere medlemsfordeler her.