barnoggolf_banner

TEAM JUNIOR!

Onsøy GK sin visjon og målsetning er å skape et inkluderende og trygt klubbmiljø, hvor alle juniorer uansett kategori og ambisjonsnivå, skal trives og utvikles i felleskap.

Treningene vil bli ledet av vår Pro Martin Grythe og Elizabeth Vinter.
Treningene foregår i samarbeid med Huseby & Hankø GK i fellestreninger på begge baner.

Onsøy GK skal aktivt jobbe med:

• Rekruttering
    Sunn og utviklende aktivitet for barn og ungdom, ved å skape et trivelig og inkluderende miljø for juniorer som primært ønsker å hygge seg med golf sammen med gode venner.
  • Gruppe for fritid og aktiv
    Et strukturert og tilpasset trenings- og aktivitetstilbud for utvikling tilpasset ulike prioriteringer fra fritidsaktivitet til hovedidrett og mulig rekruttering til Elitegruppen.
  • Knøtter
    Golf med lek og morro.

TRENINGSGRUPPER: (fra året du fyller år)

• KNØTTER (6-11 år) – Golf og Lek.
  • JUNIOR fra 12 år– Golf som idrett og ønske om å spille noen turneringer.

Knøtter (6-11 år)

Dette er for de minste som skal ha golf som lek. Disse skal bli kjent med golf som idrett og leke med både golf og andre aktiviteter.

JUNIOR fra 12 år
Dette er gruppen for de barna som fra før ikke har eller tar golfkortet. Målet for sesongen er at de skal klare å ta golfkortet. Kan spille turneringer.
Sammensatt gruppe med fellestreninger men hvor vi også aktivt deler opp etter alder, kjønn og ferdighetsnivå. Stort fokus på rask integrering av nybegynnere. Kan spille turneringer.

Treningstider 2022:

Knøtter 6-11 år :
Mandag på Onsøy GK fra kl 18:00 til 19:00
Torsdag på Huseby & Hankø fra 18:00 til 19:00

Junior fra 12 år:
Mandager på Onsøy GK fra kl 17:00 – 18:00. Spill 9 hull etter trening.
Torsdager på Huseby & Hankø GK fra kl 17:00 – 18:00.

Det er gratis å være med på treninger. Ved spill på bane kreves det medlemskap i klubb.

Registrer ditt barn for knøttetrening eller juniortrening her.