Oppdatering av hjemmesiden

forside_onsoyGKDen siste tiden har vi jobbet med å gi vår hjemmeside enda et lite løft.
Det har blitt tatt masse flotte bilder ute på banen som dere vil se igjen på hjemmesiden, annonser og andre saker i forbindelse med Onsøy Golfklubb.

På toppen av hjemmesiden ligger det nå et panorama bilde som viser hele hull 1 sett fra starten av hull 18.
Dette er et flott bilde som viser den flotte inngangen til vår bane når du kommer kjørende med bil.

Under selve menyen ligger det et bildespill som viser forskjellige bilder og litt info om banen. Denne kommer til å bli brukt til å legge ut diverse info som skal gi litt ekstra oppmerksomhet.

Fra å ha meny både på venstre og høyre side har vi nå tatt bort menyen på venstre side.
Dette for å gjøre selve nyhetene større og mer leselig.

HASHTAG!
Vi har også lagt til på menyen #onsøygolfklubb som en hashtag.
Dette er en artig sak som henter bilder fra Twitter, Instagram, Facebook etc hvor brukeren har hashtaget #onsøygolfklubb.
Dette håper vi mange vil gjøre utover. Har du noen fine bilder fra Onsøy. Ja legg de ut og hashtag oss.
Klikk deg inn her for å se hva som finnes der nå. #onsoygolfklubb

Vi vil hele tiden høre på tilbakemelding og ta med oss dette og forbedre hjemmesiden.

Tusen takk til Plan A Kommunikasjon som har hjulpet oss med endringer og forslag til endringer.