Pink Cup.

På hull 8 solgte Amalie Valle slag for å komme så nær pinnen som mulig. Her servert også Theodor og Kenneth Johansen kaker. På hull 11 solgte Iain (vår Pro) lange slag, og  her kunne alle kjøpe  muffins og kaffe som ble servert av Fredrik og Anne Karin Bøe, transporttjenesten var det Yuval og Maya som hadde ansvaret for.

Beste par ble Jose De Sousa fra Miklagard og Kenneth Schaug fra Selje golfklubb som spilte på 47 poeng, det samme hadde Marit Sverresen og Roger Henning Johansen fra Onsøy Golfklubb, men de hadde litt høyere hcp og kom derfor på andre plass. Derimot gikk Marit på 39 poeng og ble beste dame, samme poengsum hadde Jose og begge fikk fine premier fra Slevik Elektriske.På tredje plass for lag kom Britt og Tom Møllerhagen også fra Onsøy.

Vi takker alle som hjalp til, og flere av damene våre som bakte kaker. Spesiell takk til Slevik Elektriske som ga oss fine premier og ikke minst til Amalie og Iain som slo mange slag til inntekt for Brystkreftforskning.  Totalt fikk vi inn kr. 11.850,- som i sin helhet går til Kreftforeningen.

2014-06-21 15.04.14