PRESSEMELDING

Lars Petter Brovold starter i ny jobb og begynner å jobbe i markedsavdelingen til Fredrikstad Fotballklubb fra 1 september 2017.

Lars Petter vil fortsatt være rundt klubben men i mindre grad enn tidligere. Lars Petter vil fortsette med å ha Nybegynnertreningene som er hver mandag og vil også være med rundt være juniorer. I tillegg vil Lars Petter være aktiv medlem i klubben og vil bli å se ute på vår bane.

Onsøy Golfklubb takker Lars Petter for den fantastiske jobben han har gjort for både klubb og baneselskap og ønsker han lykke til videre med nye utfordringer.

Lars Petter Brovold
Først vil jeg takke Onsøy GK og baneselskapet for at de fikk meg tilbake og ga meg tilliten med jobb på Onsøy. Vil også si at min beslutning med å bytte jobb ikke har noe med klubb eller baneselskap å gjøre. Det har lenge vært en liten drøm å kunne jobbe i FFK. Idrett har alltid vært en viktig del av mitt liv og jeg ser frem i mot nye utfordringer i en så stor klubb som FFK.

Men, dette betyr ikke at jeg ikke vil engasjere meg videre på Onsøy. Jeg kommer alltid til å være involvert i golfen, og Onsøy GK er selvfølgelig min klubb. Jeg skal bidra så godt jeg kan med alt som måtte trenges i årene som kommer.

Takk til alle dere medlemmer, frivillige, gjester og samarbeidspartnere som står på for klubben og banen hver eneste dag. Klubben, baneselskapet og alle medlemmer gjør en kjempejobb og har staket ut en fin kurs for videre fremdrift.

God sommer alle sammen, vi sees snart.

Golfhilsen – Lars Petter Brovold

Skulle det være spørsmål til dette kan det stilles spørsmål til:

Styreleder
Ole-Kristian Arnesen