Restaurant Driver’n

Foto: Privat

Martin Borgaas er mannen som skal servere våre medlemmer og gjester mat i Restaurant Driver’n.

Martin  er 41 år og fra Fredrikstad. Han har jobbet på diverse restauranter i inn og utland, hovedsakelig i Oslo, men vært innom alt fra cruiseskip i Antarktis til Tapasrestaurant med Michelin stjerne i London. Martin begynte kokkekarriæren i 2003 på Engelsviken Brygge.

Har drevet Hankøsund restaurant i ti år og Restaurant Fabel i ca. fem år.

Martin har planer om å levere klassiske lunchretter, med noen nyere innslag til golfere/besøkende og spennende selskapsmenyer til arrangement og selskap.

Martin har selv vært medlem i Onsøy Golfklubb siden 2008 med habile 15 i hcp. Han synes dette er Norges fineste bane, som nå også får Norges fineste restaurant. Martin gleder seg stort til å bli en del av denne nysatsingen!

Foto: Privat

Martin får med seg Hans Marius Christiansen. Hans Marius er Rolvsøygutt som også har ca. 20 års erfaring fra restaurant og hotel, blant annet som kjøkkensjef på Choice hotel i Bergen og Fredrikstad, kjøkkensjef på Heim og Bayard.

Martin og Hans Marius har jobbet sammen på Engelsviken Brygge i «gamle dager» og har holdt kontakten siden dengang.

Velkommen til Onsøy Golfbane og Onsøy Golfklubb.