Senior nytt

Hei, hei golfvenner!!

Høsten er over oss og sesongen er snart slutt og siste seniorturnering er gjennomført for i år ønsker seniorkomiteen å takke alle som har deltatt samt bidratt til en fin sesong.

I årets siste turnering stilte hele 19 spillere til start og oppnådde gode resultater. Det var overraskendene mange, men veldig hyggelig selv på en våt bane etter nattens regn.

Vinnere i årets siste turnering ble:
Klasse A: Mikael Wibrån med 70 slag netto, Roger H. Johansen 71 slag og Jan Olav Nordbæk 73 slag.
Klasse B: Trond Westereng 38 poeng, Gunnar Melbye 33 poeng og Dag Tore Larsen 32 poeng.

Gratulerer til alle!!!!!!!!!!!

Vi håper imidlertid snø og kulde holder seg borte en stund til slik at mange får mulighet til å spille noe runder til før vinteren slår til.

Seniorkomiteen har søkt styret i Onsøy Golfklubb for å avholde turneringer på aktivitetssenteret gjennom vinteren og vil komme tilbake med info når svar fra styret foreligger.

Vårt lille humoristiske hjørne!!

Marta hadde syklubb og det ble snakk om været!
Hvordan sjekker dere hvordan været blir! sa en av damene.
Den ene damen sa. Jeg pleier å se det på skyene, jeg
Du da? spurte hun neste dame.
Jeg ser det på horisonten, jeg.
Sånn gikk runden rundt bordet, helt til det var Marta sin tur!
Jeg ser det på utstyret til gubben, jeg. Hvis den ligger mot venstre, da bli det dårlig vær, og hvis den ligger mot høyre, da får vi godvær!
Da sa de andre damene nærmest i kor. Hva om den står rett opp da?
Hvem i all verden bryr seg om været da, svarte Marta!

Vennlig hilsen Seniorkomiteen for Onsøy Golfklubb

Torbjørn Kristiansen, Terje Selnes, Siegfried Thallinger og Roger H. Johansen