Seniorgruppa tok “Bøtta” hjem igjen.

For fjerde året på rad har seniorgruppa på Onsøy vunnet lagmatchen som har pågått fra mai til i dag. Det er spilt 9 runder på alle banene i Østfold gjennom sesongen. I dag var siste lagmatch og finale på Mørk Golfbane. Hver klubb kan stille med 8 golfere hvor en skal være en dame. 7 glade golfer kunne ta med pokalen hjem til Onsøy også i år. Vi gratulere alle som har stilt opp gjennom sesongen og alle som har vært med på laget vårt gjennom hele sesongen.

Gunnar Melbye, Torbjørn Kristiansen,Terje Selnes, Jan Myhre, Trond Paulsen og Ulf Bertil Jansson
Laget i dag besto av: Gunnar Melbye, Torbjørn Kristiansen, Terje Selnes, Jan Myhre, Trond Paulsen og Ulf Bertil Jansson. Arnfinn Grøtvedt var ikke til stede når bilde ble tatt.