Simulator golf 2019/20

Hei folkens!

Nå som vinteren har lagt sitt slør over banen vil vi igjen starte opp våre simulatorturneringer på aktivitetssenteret.

Gjennom vinteren vil det bli ukentlige turneringer frem til banen åpner igjen i 2020.

Seniorgruppa er ansvarlig for gjennomføringen, men alle klubbens medlemmer er hjertelig velkommen til å delta.

Første turnering starter mandag 11.november med start fra kl. 09.00 (gjelder hver dag).
Det settes opp 1 ny bane hver uke (mandag) med spill fra mandag til torsdag.
Seniorgruppa eller de som kan/ønsker spiller på dagtid.
For alle andre som ønsker å delta vil det være mulig å spille på kveldstid.
På kveldstid må starttid bestilles i golfbox der det er ledig (mandag til torsdag).
Påmeldingslister for turneringsspill vil være oppsatt i aktivitetssenteret, samt resultatlister o.l.

Ta gjerne innom aktivitetssenteret for mer informasjon.

Det spilles i en klasse dame/herrer (slag) med fullt handicap hvor de 3 beste vil bli premiert ved avslutning av hver uke.
Regulering av handicap vil gjøres hver uke, men dette gjelder kun for simulatorspill.
Turneringsavgift vil være kr. 50.00 pr. bane som dekker premiering.
Spilleavgift (timeleie av simulator) betales i henhold til gjeldende satser.
PS! Det vil være mulig å spille banen flere ganger for å prøve og forbedre resultatet.
Før ny runde spilles skal tidligere resultat annulleres, og nytt resultat blir gjeldende.
Ny spilleavgift (timeleie) må betales i henhold til gjeldende satser før ny runde spilles!

Vi håper du finner dette interessant da det er en fin måte å holde svingen i gang frem mot neste vår.

Seniorkomiteen