Team Onsøy Junior i aksjon

TO Cup
Onsøy Golfklubb var godt representert ved årets første TO Cup som gikk av stabelen fredag 9. mai ved Huseby & Hankø Golfklubb.

Junioravdelingen er stolte over at vi var klubben som hadde flest deltakere! Neste TO Cup går av stabelen fredag 23. mai ved Skjeberg Golfbane, og hvor vi håper på enda flere deltakere og foreldre fra Onsøy Golfklubb. Takk til alle foreldre som bidro til at barna storkoste seg.Våre stolte deltakere viser frem mottatte pokaler og diplomer.

Våre stolte deltakere viser frem mottatte pokaler og diplomer.

Østfoldmesteren
Onsøy Golfklubb arrangerte Østfoldmesteren og Junior Tour med over 50 påmeldte ungdommer i strålende solskinn og strålende baneforhold lørdag 10. mai. Gratulasjoner til Henrik Ellingsen som vant på knallsterke 67 bruttoslag. Gratulasjoner må også sendes vår egen pro Iain Powell som har delansvar for Henriks treningsopplegg.

Det var hyggelige tilbakemeldinger fra TO ledere, dommere, deltakere og foreldre som syntes det var fint at Onsøy igjen var tilbake som arrangør for Junior Tour og Østfoldmesteren. Vår klubbrepresentant Pontus Birkedal havnet på en respektabel syttende plass. Vi har som målsetting at at klubben stiller med flere ungdommer fra egen klubb ved neste års arrangement! Klubben takker banemannskap, baneselskap og alle frivillige som har hjulpet til med forberedelser og gjennomføring.

ostfoldmesteren

ostfoldmesteren_onsoy