Torsdagsgolfen

Hei alle sammen og ja det vil bli torsdagsgolf i år også. Vi starter torsdag 1 mai med en full 18 hullls runde. Meld deg på i Golfbox.

Torsdagsgolfen 2014 vi nesten bli identisk med tidligere år, men noen endringer er det.
Spilleavgift vil i år bli 70 kr pr gang, der 30 kr går til premie til de 3 beste runde hver torsdag og 40 kr går til premie til de 3 beste gjennom hele sesongen.

Spilleform: Vi spiller i hovedsak stableford, men vi vil også gjennomføre en runde med foursome og en runde fourball (bestball), der vi spiller to og to på lag.

Resultat: Ved 18 hulls runder gjelder resultatet etter 18 hull, og når vi spiller 9 hulls runder gjelder resultatet etter kun 9 hull pluss 18 poeng for de 9 hullene vi ikke spiller.

Sesongfinale Torsdagsgolfen:  Torsdagsgolfens sesongfinale vi bli spilt lørdag 4 okt. 2013

Sesongvinner av torsdagsgolfen: De fem beste resultatene f.o.m 1 mai og t.o.m 25 september pluss sesongfinalen 6 okt summeres og de tre høyeste total-resultatene blir premiert.

Kvalifisering til Onsøy Masters: Til forskjell fra sesongvinneren, vil den deltageren som leder torsdagsgolfen sammenlagt etter torsdag før Onsøy Masters arrangeres få invitasjon. Dvs han som har mest poeng etter alle rundene sammenlagt frem til Onsøy Master arrangeres.

Hvem kan være med: Alle herre medlemer i Onsøy GK  (både helårs- og greenfee-medlemer) kan være med og med HCP  fra 0 til 36. Det vil fortløpende bli vutrdert om ikke medlemer skal få være med på Torsdagsgolfen 2014.

Påmelding og resultatservice: Påmelding skal skje på golfbox senest torsdag samme dag som vi spiller. I år som i fjor så vil det også bli en «Order of Merit liste» som vil være oppdatert gjennom sesongen. Der kan alle deltagerne sjekke sine resultat og plasseringer i golfbox.

Ønsker alle velkommen både gammle og nye deltagere og lykke til med årets torsdagsgolf.

Vi trenger hjelpere som kan bistå med gjennomføring av Torsdagsrundene,kontakt Robert eller Marko på robert.nemeth@barco , makolu@online.no.

Hilsen Marko og Robert

TIL INFO: Det vil holdes et infomøte om Torsdagsgolfen, Herretrening og Klubbserien tirsdag 22. April. Les mer her

grasrota_web_banner