Turneringer 2020

I dag kom endelig infoen vi har ventet på fra NGF og Helsemyndighetene som tillater oss å starte opp med turneringer kun for våre egne medlemmer.

OBS! Vi får fortsatt ikke lov til ansamlinger før og etter turnering. Vi vil derfor inntil videre følge de retningslinjer som gjelder under restriksjoner for Covid-19.
Dette innebærer at det ikke er lov med bl.annet shotgun turneringer eller premieutdeling etter turnering inntil videre. Premier vil selvfølgelig alle motta selv om det ikke blir samling etter turneringa.

Nå har vi åpnet for påmeldinger til Årets Spanskan Matchplay 2020 og Pinse Eclectic.

SPANSKAN MATCHPLAY 2020

Turneringen er matchspill med maks 64 spillere.
Fin turnering for både de med høyt og lavt hcp.

Første runde starter mandag 11 mai. Påmelding ligger nå åpen og stenges fredag 8 mai.
Første mann til mølla for å sikre seg plass i årets turnering.

Hovedpremie:
Golfreise for 2 personer til Spania med 2 overnattinger og 2 stk greenfee. Flyreise er ikke inkludert.
​Sponset av Spanskan. www.spanskan.com

Runde 1 starter 11 mai.
Runde 2 starter 1. juni
Runde 3 starter 22. juni
Kvartfinaler starter 10. august
Semifinaler starter 31. august
Finaler ​starter 7. september

Velkommen til Spanskan Matchplay 2020

KLIKK HER FOR MER INFO OG PÅMELDING.

PINSE ECLECTIC 31. MAI OG 1 JUNI

Pince Eclectic er en turnering vi har kjørt i mange år på Onsøy.

Du spiller 18 hull søndag, på mandag spiller du alle 18 på nytt og kan bedre scoren på de hull du greier det på.
Dvs. at har du boggey på hull 1 første dag og får par på dag 2. Vil paret stå på scorekortet som tellende score. Evt har du god score første dag kan du satse alt du har på hullet på dag 2 🙂

Format:
A-klasse: Slag m/100% hcp
B-klasse: Maximum score – netto dobbel boggey
C-klasse: Stableford

Velkommen til Pinse Eclectic 2020

KLIKK HER FOR MER INFO OG PÅMELDING.