VÅRDUGNAD – utsatt 1 uke

OBS! Dugnaden som skulle vært fra 9 til 11 april er utsatt til 16-18 april grunnet været.
Du som allerede var påmeldt står fortsatt med samme dager som du var påmeldt på.
Dersom du ikke har mulighet til å delta på disse dagene eller ønsker å endre dager kan logge deg inn i golfbox og endre dette.

For å få så tidlig start som mulig på banen må vi rydde bort høsten og vinteren på banen.

Vi rydder og raker forskjellige områder for grener, kvister, kongler og det som måtte være på banen som ikke skal være der nå vi etterhvert åpner banen!

Ta med rake/raker hvis du har!

Dugnaden vil være i ca 2,5-3 timer og vi har satt opp alternative tider du kan bidra.
Meld deg på dugnad i Golfbox og møt opp. Skulle det bli forandringer grunnet vær og markforhold vil du få en beskjed via golfbox.

Vi har satt opp følgende dugnadsalternativer:

Mandag 16 April kl. 09:30
Tirsdag 17 April kl. 09:30
Onsdag 18 April kl. 09:30

Det serveres pølser og kaffe i pro shopen fra kl 12:00.

For dem som jobber dagtid blir det dugnad samme dager men senere på dagen:

Mandag 16 April kl 17:00
Tirsdag 17 April kl. 17:00
Onsdag 18 April kl 17:00

Her serveres det pølser og kaffe fra kl 16:30 før dugnaden starter opp.

Skulle det bli for tidlig med dugnad vil den bli utsatt 1 – en uke.

Vi håper at mange medlemmer kan bidra til å gjøre istand banen vår.
Både nye og gamle medlemmer er velkomen, store som små.

Vi ønsker at du melder deg på dugnaden i golfbox slik at vi vet hvor mange som møter til hvilke dager.
Når du logger deg inn i golfbox finner du dugnaden på samme måte som påmelding til en turnering.
Kryss av for den/de dager du har mulighet til å komme.

PÅMELDING I GOLFBOX HER.

Dersom du ikke får meldt deg på i golfbox kan du sende mail til oka@onsoygk.no med info om hvilke dager og tider du kan delta.

Vel møtt!
Dugnad – et bidrag til fellesskapet og et hyggelig miljø!

Onsøy Golfbane og Onsøy Golfklubb