Vi trenger faddere

Hei alle medlemmer.

På årsmøtet innvilget og vedtok klubben at vi skal følge opp alle nye medlemmer og nybegynnere tettere.
Målet er at alle skal få komme godt igang med golfen.

I forbindelse med dette så lager vi ett program for å kunne følge opp alle.

Vi trenger nå frivillige som kan stille opp som faddere og bidra i dette viktige arbeidet.

Ta kontakt om du kan hjelpe.

Hilsen
Merete Aarøy
Styremedlem Onsøy GK
Klubbutvikling

FADDER ORDNING:
En fadder vil stå på en liste hvor de som ønsker hjelp kan ta kontakte for å få hjelp på en golfrunde eller på treningsområdet.

Det vil være å bidra i golfrunder med å hjelpe til med f.eks spillhastighet, dropperutiner, provisorisk ball, nedslagsmerker, oppslått tov osv. Fadder vil ikke spille golf selv denne runden.
I tillegg vil faddere hjelpe til med gjennomgang av scorekort og hcp-system etter runden.
Dette kan være alt fra å gå 3 hull, 9 hull eller 18 hull. Dette avtaler spiller og fadder.

Det vil bli satt opp ett program med faddergolf f.eks hver 14 dag med sosialt før eller etter runden.
Her vil VTG/Nybeggyner komite og faddere være tilstede.

Hvis dette er interessant og noe du kan bidra med, fyll ut skjemaet ved å KLIKKE HER.