Golf er en sosial idrett som kombinerer det sosiale med mosjon, flott natur og frisk luft.
Spill sammen med dine venner, kjæreste, familie, kollegaer eller bare noen du treffer ute på banen.
Unge, gamle, nybegynnere og proffer kan spille sammen.

Målet med nybegynnerkurset Veien til Golf er at du skal bli kjent med golf og finne deg til rette i miljøet. Kurset vil gi deg praktisk innføring i hva spillet handler om og omfatter trening i grunnleggende teknikk, sikkerhet og opptreden på banen. Etter kurset har klubben ulike tilbud for at du skal komme videre med både trening, spill og sosiale aktiviteter.

Når du har meldt deg på – kan du glede deg til:

• Kurs med vår(e) Pro(er) – et variert og morsomt kurs.
  • Et utfyllende kursmateriell som hjelper deg til å forstå golf bedre.
  • Treningsveiledning av våre erfarene instruktører.
  • Bli kjent med nye golfere på Onsøy GK og HHG i et sosialt klubbmiljø.
  • Oppfølging etter kurs, du får mye hjelp til å bli en bedre golfer.
Pro: Martin Grythe
Pro: Elizabeth Vinter

Tider og kurstilbud for: 2024

I 2017 startet vi et samarbeid med Huseby & Hankø Golfklubb og Hvaler Golfklubb.
Dette har vi fortsatt med og kan tilby meget gode priser på både kurs og medlemskap som gir spillerett på 3 baner. Du må selv velge hvilken klubb du ønsker å ha hovedmedlemskap i (din hjemmeklubb). For at du som nybegynner skal både få en god startpris og føle at du kan teste ut golf har vi også meget gode priser på år 2 og 3. Våre normale priser på medlemskap finner du her.

Priser 2024:

VTG kurs + medlemskap med fritt spill alle 3 baner. (Onsøy, Huseby & Hankø og Hvaler)

AlderPris År 1
Junior: 13 år til 19 år1.995,-
Voksen: fra 20 år2.995,-

Kursdatoer 2024:

Sted for kurs vil være enten på Onsøy Golfbane eller Huseby & Hankø Golfbane.
Kursets varighet 8 timer fa kl 10.00 – 14.00 begge dager. 6 timer praksis og 2 timer teori.

E-læringskurset må gjennomføres i forkant av kurset.
Link til kurset: https://bligolfspiller.no/klubb-e-kurs/onsøy-og-hhg

Måned:Dato:Sted:Tot plasser:Påmelding: